Dia 4: Mosquits i Conan

Avui no he parat de queixar-me de les picadures!! Vull una farmacia per comprar alguna cosa que ho calmi! A Hokuei, que és on hem anat avui hi havia una, però pel matí no em picava, i ara no trobo cap T_____T

Quan vam arribar a Hokuei va començar a ploure i vam tenir que comprar un paraigües d’aquells transparents en una botiga on només hi havien velles xerrant. Va costar 330 yens, i és bastant groset.

Al costat d’aquesta botiga i havia la botiga de Conan, la qual vam trobar tancada i ens vam deprimir molt. Al final vam anar al museu a veure si hi havia alguna cosa, i sí, alguna cosa hi havia. Vaig comprar un boli, una tovallola, un puzle, una caixa de mocadors (estava barata xD) i alguna cosa que em deixo.

No vam trobar totes les estàtues per fer-nos fotos, faltava la que hi ha al col·legi, però ves i busca’l. Ja que pràcticament estava tot vist i teníem gana, vam tornar cap a l’hotel abans de l’hora pensada. El tren que vam agafar anava amb Gasoil. Feia soroll de cotxe a vegades i m’adormia fàcilment xD

Vam dinar un bento que vam comprar pel matí, per sort meva va resultar ser pollo. Vaig menjar una mica perquè tinc l’estòmac petit de menjar tant poc i poca cosa m’entra. L’altre nit vaig menjar-me mig pot de Ramen, no vaig poder amb tant. Per sort aquesta nit vam comprar pit de pollastre (elegit amb la vista) i pà “antic, tou i passat” i ens vam poder fer un bocata. Per esmorçar ja he començat a trobar coses que puc menjar: Suc de taronja amb galetes amb xocolata. Algo és algo xD

Aquesta nit m’he adonat que havia fet ell planing a última hora malament es veu. Tenia que ens anàvem el 19, però fins i tot jo sabia que no era fins el 20, així que podem dir que tindrem un diia més lliure a Kyoto. No molesta gens tenir un dia menys a Tokio perquè veient la de mosquits que em volen xupar, eliminaré de la llista visitar aquell temple amb tantes escales. No vull més picadures >____<

Un comentari

1. Gravatar de Alexandra  (compi-class)

Enviat per Alexandra (compi-class) el 16.07.09 a les 13:59

Paraigües transparent *O*

Jo en vull un~~~~ <3 (si, ja sé que demano massa xD pero per si cau)